Montana Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Etter mye skruing på FM motoren viser det seg at kobberdrevet til fordeleren er ødelagt. Fredriksstad Motor har ferie stengt i uke 28,29 og 30....... Er det noen som vet hvor det kunne være mulig å oppdrive noe slikt? https://baatplassen.no/bildearkiv/6/6527/IMAGE_001.jpg Quote Link to post
StigA Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Vet ikke om dem har det men kontakt Oslo Marineservice. Stort delelager der. tlf 22256070 (til tider STOR pågang så kan være vanskelig å komme gjennom) Har selv min båt til rep. hos dem nå. Får den igjen i neste uke så sommeren min klarte dem å redde så vidt. :) Quote Link to post
Astor Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Det finnes en kar på Jeløya som sitter på nye og brukte deler til FM og Sleipner. Han heter: Brenden og har mob.nr: Tlf: 69273156 Quote Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
jorhei Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Nå har jo jeg en FM motor til salgs da........ Hvis jeg har en sånn del så kan vi sikkert ordne noe. Quote Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Nybåt Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Takker og bukker. Fikk tak i en av Brenden. Quote Link to post
Nybåt Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 Men.... da blir jo neste spørsmål: Nå setter jeg på plass en helt ny fordeler. Hva må gjøres for å få det til å bli ordentlig???? Quote Link to post
Recommended Posts