Jump to content

Vannutskiller på Hasla 21 yanmar 2gm


Toffa 65

Recommended Posts

Hei?

Noen her inne som kan hjelpe meg med å avklare hvordan man påner vannutskilleren i dieselsystemet på denne båten?

Gammel type med  glasskål i bunnen, og en tappetopp i plast som sitter i bunnen. Regner med det sitter et filter inni der, men finner ikke ut hvordan jeg åpner det. Redd for å ødelegge det da jeg for tiden befinner meg langt unna sivilisasjonen og har problemer med at motoren ikke går særlig lenge etter at jeg har luftet gjennom systemet.

Link to post
Share on other sites

Høres ut som et CAV296 filter med vann utskiller.  Det får du filter til på Biltema ja. 

 

Glem den tappeskruen, den setter seg fast og knekker hvis du tar i. Løs heller senterskruen på toppen, ta det fra hverandre og gjør rent. Skift innsats om du har en for hånden. Husk å skifte pakninger samtidig.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...