christian j Startet 20.September.2017 Del på Facebook Startet 20.September.2017 Hei alle lurer på om det er slutt på den tiden et godt båt prosjekt ble verdsatt, blant annet i timer og arbeid. Har 4 båter. Alle prosjekter som jeg en eller annen gang håper og få ut på sjøen, men med det har jeg nok (pusk) ?. Iallefald har en kompis som og hadde lyst på prosjekt og fikk tak i noe hjemmelaget antar Rana 17 jeg hjelper han i gang og forlenger den til 19 ca fot og setter på et overbygg osv. Etter dette blir han mer syk enn det han var å gir opp. Har da etter dette prøvet og selge båten. Å ingen interesse. Prøver nå å gi den bort fremdeles ingen interesse. Hva skjer må alle ting være ny å gratis for at noen kan være interessert Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 20.September.2017 Del på Facebook Svart 20.September.2017 Med en gang du tar ett skrog og begynner og forlenge det og ditt og datt og det står halvferdig så er verdien null og mange vet at det koster så mye og gjøre det i stand at det rett og slett ikke er verdt det? Sitér dette innlegget Link to post
christian j Svart 20.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2017 Jo kansje men båten er ferdig forlenget og støpt dekk. Der er to valg med den enten bruke noen timer og stappe den i sjøen eller bruke en uke og få den riktig fin. Påhengsmotor og styring må dog skaffes utenom Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 20.September.2017 Del på Facebook Svart 20.September.2017 Så er det jo slik at mange er skeptisk til slike hjemmeprosjekter. Er det en bra jobb. Ryker det etter ett år. Ingen garanti for det. Er det støpt ute i bak gården. Hvordan er dekket støpt. Ditt og datt ? motor og styring koster jo og endel ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.