Gnisten Startet 26.September.2017 Del på Facebook Startet 26.September.2017 Som det fremgår av bildet trenger jeg et nytt deksel over motorpanelet som står ute i all slags vær og vind. Tror ikke det finnes noe hyllevare for dette! Ser for meg en slags "brødboks" som man kan lukke over panelet. Noen som har forslag til løsning? Noe som kan kjøpes eller må det mekkes til? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
SoBo Svart 26.September.2017 Del på Facebook Svart 26.September.2017 (redigert) Mulig å lage noe lignende selv. Plexiglass/plastglass plater kan "bakes" i stekovnen. Da blir de myke og forholdsvis lette og forme. Redigert 26.September.2017 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Fantino Svart 26.September.2017 Del på Facebook Svart 26.September.2017 Har sett at Biltema selger pleksiglass-plater som kan formes med varmepistol. Kanskje det gamle dekselet kan brukes som ‘form’? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.September.2017 Del på Facebook Svart 27.September.2017 Si fra om du får det til, jeg har også bruk for et nytt sånt! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gnisten Svart 29.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2017 Hei Index. Det ble en "PetterSmart-løsning" her. Har byttet luken over inngangen, så jeg tok den gamle og skar over enden; vipps så hadde jeg nytt motorpaneldeksel ! :-) Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Kyrholmen Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 smart! ekstra poeng for gjenvinning ! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 Kan ikke bli bedre enn det der!! ? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 30.September.2017 Del på Facebook Svart 30.September.2017 For de som ikke har mulighet for å lage selv.... Her er noen fine deksler. Har kjøpt og montert på Yanmar B-panel og det ble veldig bra! Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 30.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2017 Får "connection refused" på den linken alidal... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
alidal Svart 30.September.2017 Del på Facebook Svart 30.September.2017 Fungerer hos meg.... Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 30.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2017 Funker nå... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gudrun Svart 1.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2017 Hmmmm... Mener "Sabben" og/eller Harding Safety brukte/solgte slike det vises til i første innlegg. Men det er mange år siden sist jeg handlet, så det er kanskje historie nå. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 3.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2017 (redigert) Har funnet et firma som produserte slike som er vist til i første innlegg. De visste ikke om de ennå hadde formene intakt.. Kunne produsere hvis de fant igjen disse. Men da måtte det være flere i en felles bestilling. Holder til i Søgne. Redigert 3.Oktober.2017 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2017 Jeg vil gjerne ha et. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gnisten Svart 5.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2017 Noen antydning til pris fra firmaet i Søgne Gudrun? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.