Dassic Startet 27.September.2017 Del på Facebook Startet 27.September.2017 (redigert) Jeg har dessverre fått totalhavari på girkassen til min Bukh DV-36 (fra 1982). Sliter med å finne noen som kan se på og forhåpentligvis overhale girkassen. Univa hadde noen overhalte girkasse for bytte, men dessverre med feil utveksling. Er det noen som har tips til hvem som kan utføre dette? Redigert 27.September.2017 av Dassic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
babu Svart 1.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2017 Hørt med Blommenholm Motorverksted i Sandvika? Sitér dette innlegget Link to post
BOSO Svart 14.Januar.2019 Del på Facebook Svart 14.Januar.2019 skifte simmerriger på bukh girkasse. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Januar.2019 Del på Facebook Svart 14.Januar.2019 Halaas & Mohn, Kristiansund. Litt langt unna hvis du bor i Hammerfest. Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 14.Januar.2019 Del på Facebook Svart 14.Januar.2019 Sjekk ut http://lsm-diesel.dk/. De kan nok ikke hjelpe deg rent fysisk akkurat nå, men hvis du noen gang behøver reservedeler, eksplosjonstegninger, eller til og med tlf-support.. man kan sikkert også skrive en Mail, disse gutta er entusiaster. Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Jangul Svart 14.Januar.2019 Del på Facebook Svart 14.Januar.2019 Kjøpte byttekasse i Arendal...Univa heter firmaet...er en kar i Danmark som overhaler for dem så kanskje det går å spore han opp:) Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 15.Januar.2019 Del på Facebook Svart 15.Januar.2019 BOSO skrev for 21 timer siden: skifte simmerriger på bukh girkasse. Er dette et spørsmål eller et svar? Tråden startet i 2017, men er kanskje fremdeles like aktuell? Men velkommen til Båtplassen skal du være! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.