puteunderarmen Startet 13.Juli.2005 Del på Facebook Startet 13.Juli.2005 ser etter ny båt og finner denne på finn: http://finn.no/finn/boat/object/;pdc=11212...17&pos=1&tot=11 noen som kan si noe om denne båten? hvordan er motoren i forhold til båten, hva med prisen.... ser gjennom gamle innlegg her og det virker som den er overpriset...noen synspunkter? supert om noen kan synse litt! Sitér dette innlegget Link to post
Cato23 Svart 13.Juli.2005 Del på Facebook Svart 13.Juli.2005 Hei. Kan være enig me at den kan se litt overpriset ut. Skulle tro det var mulig å finne noe som hvertfall krøp ned på 100 lappen. Men lykke til med båtkjøp uansett:) Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 15.Juli.2005 Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 (redigert) Flott båt - kanskje den "beste" i denne klassen. 151-motorens ytelse passer bra med båten. Men,............ den er vel solid overpriset ? Ned mot 100-110 laken synes jeg ville være mer normalt. Redigert 15.Juli.2005 av evenR4u (see edit history) Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
`MINA' Svart 15.Juli.2005 Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 Å kalle en båt for solid overpriset når den kanskje står 20-30`over det som er aktuellt er vel litt "overkill" ??? La de som selger sette den prisen de ønsker, så kan kjøperene gi det budet de ønsker Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Draco17 Svart 15.Juli.2005 Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 Nydelig båt, hadde vi skullet bruke mer penger da vi kjøpte, hadde det blitt denne typen. Litt dyr, men som GeV sa, gi det budet du mener er riktig. Har sett pene versjoner av denne til ca 110'. Sitér dette innlegget Link to post
Magne_F Svart 15.Juli.2005 Del på Facebook Svart 15.Juli.2005 Nidelv 18 fra ca 84 til 89 ligger i leiet mellom 100000 og 150000 ut fra hvilke stand de er i. Båtene blir også realtivt fort solgt. Selv har jeg en med AQ 171 motor. Båten er relativt baktung slik at du ved full båt må regne med å jobbe litt med trimplan og evt få noen til å flytte seg fremover for å få den i plan, men ellers vi jeg si at det er en super båt. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.