Jump to content

Eraring med Aso Kalesjemaker i Bærum.

SES_71

Recommended Posts

Hei 

Vil bare dele min erfaring med en leverandør i dette tilfelle Aso Kalesje maker i Bærum .

Han har nå laget kalesje , vind beskytter fly, trekk fly , front rute trekk til min Princess 35 , må si at jeg er meget godt fornøyd med  resultatet og servicen fra dette firma.

Prisen var også ca 1/2 av hva andre aktører forlangte for denne jobben med bruk av samme materialer .

anbefales på det varmeste .

SES_71  

Hei 

Kalesjen min var opprinnelig sydd av Thorsen i Tønsberg , sømmene gikk som en full mann og trekket på fly var sydd for snaut så det var bort i mot umulig å montere. 

Hadde også kalesje til lapping av et hull der en gang , og dette var heller ikke gjort pent kun med en oval lapp . 

Denne ble montert før jeg kjøpte båten, så jeg hadde ikke reklamasjons rett på denne .  

Sikkert både gode å dårlige erfaringer med alle leverandører , men på søm av helt ny kalesje var både pris gunstig og resultatet sto ikke tilbake for det jeg har hatt av kalesjer .  

Mener noen tar godt i når de priser en slik jobb , og at når man finner en leverandør som har en god pris og et godt resultat er det av interesse :-) 

• 2 år senere...
SES_71 skrev On 29.9.2017 at 9.22:

Kalesjen min var opprinnelig sydd av Thorsen i Tønsberg , sømmene gikk som en full mann og trekket på fly var sydd for snaut så det var bort i mot umulig å montere. 

Jeg er helt sikker på at ikke Thorsen har sydd denne kalesjen da han er fagmann til fingerspissen.
Han har nemlig syd min kalesje og resultatet ble helt glimrende.
Perfekte sømmer,smarte detaljer og en passform som overgikk originalkalesjen.
Dog betyr det ikke at ikke firmaet Arvid Thorsen Båtkalesjer kan ha levert i fra seg slik som du beskriver for han har sikkert i likhet med mange andre firmaer vært belemret med ansatte i årenes løp som ikke alltid leverer 100% kvalitet.

Redigert av pipe (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...