Mads båt Startet 29.September.2017 Del på Facebook Startet 29.September.2017 Heisann, jeg har en 29ft stål båt stående i Tønsberg, å skulle gjerne fått den til skien, lurte på å sleppe den eller få noen til å kjøre den, og jeg lure på åssen jeg går frem med dette?? Hilsen Mads Sitér dette innlegget Link to post
Trønderbygger Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 Hør med redningsskøyta i kommunen din kanskje de kan være behjelpelig med trekk om dt er lite og gjøre Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 3 minutes ago, Trønderbygger said: Hør med redningsskøyta i kommunen din kanskje de kan være behjelpelig med trekk om dt er lite og gjøre RS tar betalt etter fastlagte satser uavhengig av om de er ledige eller ikke. Slep fra havn til havn faller utenfor medlemsfordelene. De vil nok heller ikke ta et så langt slep da det vil gå utover beredskapen. Jeg antar at TS helst ikke vil bli sluppet utenfor Rakke om skøyta skulle få et hasteoppdrag. Sitér dette innlegget Link to post
Mads båt Svart 29.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2017 Hørte med rs nå og de skulle 2500 i time får å sleppe? men vett der om noen som kan ta transport i Tønsberg ?? PS takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 Tror det billigste er å skru på ett feste til påhengsmotor og kjøre den ned selv på en dag med bra værmelding. Lastebil er også kurrant, antar den skal på land for å fikses, da slipper en også kranleie for opptaktet. Å få noen til å slepe så langt er håpløst hvis det ikke er noen du kjenner godt. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 Er det et deplacement eller planende skrog du skal ha flyttet ? Hva er bredde og vekt ? Er det flere etasjer ? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 Sent IM Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.