index Startet 29.September.2017 Del på Facebook Startet 29.September.2017 Jeg har en Johnson sjøvannspumpe som lekker godt I bakkant rundt aksling nå. Jeg regner med at det er ganske standard lagre og pakningsringer her, men jeg vil gjerne ha lagrene for hånden før jeg demonterer da jeg bor på en øy og trenger båten hver dag. Er det noen som vet hvilke lagre som sitter I disse pumpene, og ditto tetningsring? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
dieselfan Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 Håper denne kan være til hjelp... http://www.ebay.com/itm/Johnson-Sea-Water-Pump-Repair-Service-Kit-Impeller-09-1027B-1-F5B-9-10-24228-1-/111644401798 Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 29.September.2017 Del på Facebook Svart 29.September.2017 Du kan kontakte Leif H. Strøm, som er er hovedimportør av Johnson Pump og har det meste av deler på lager. En del av disse pumpene har ikke akkurat "standard" lagre, men keramikklagre og spesielle tetninger. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.September.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2017 Ok! Tror lagrene er standard, men tetningen ser noe spesiell ut.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.