Olaf-Inge Startet 2.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 2.Oktober.2017 Hei folkens. Jeg har en 2004 Joda 290 sport. Den har de originale hydrauliske QL trimplan med vippebrytere i dashbordet. Jeg ønsker å oppgradere til et bryterpanel med lysindikatorer for trim på. Noen som har gjort dette, å hvilket panel brukte dere i så fall? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 3.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2017 Har du vurdert å bytte om til bryterpanel med automatisk justering av båten? Når du først skal bytte så hadde i alle fall jeg vurdert disse. Koster ca 6000,- og da vil båten holdes automatisk i riktig vinkel både i lengde- og bredderetning. Husker i farten hva de heter. Alt ligger i selve bryterpanelet, så er ingenting ekstra å montere. (Der har du nivå-visere også.) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 3.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2017 Fant tråden med erfaringer her på Baatplassen: Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Olaf-Inge Svart 3.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2017 (redigert) Koster 8300 for det. 6300 da får du kun krengning, ikke roll&pitch. Så synes det blir dyrt. Redigert 3.Oktober.2017 av Olaf-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Olaf-Inge Svart 3.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2017 Fant de nå til 6 laken på SeaSea. Blir nok de Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.