Lars H. Startet 5.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2017 (redigert) Så skjedde det med mitt utmerkede Wallas 95D kokeapparat, da vi skulle lage middag idag, ville det ikke starte. Etter litt måling, ser det ut til at glødestiften har tatt kvelden. Så nå er ny bestilt fra Wallas Service. Heldigvis hadde jeg et 2-platers kokeapparat på lur, så med landstrøm er helgen reddet. Redigert 5.Oktober.2017 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Joltus Svart 5.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2017 Han kommer nok snart nå LarsH! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2017 Jo da, har kontakt med ham og ny glødeplugg blir sendt imorgen med A-post slik at alt blir greit til neste helgetur med båten. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jakob T Svart 5.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2017 Fantastisk servise fra Wallas Servise.Greit å få hjelp,og svar når det er problemer Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Eg tenkte faktisk mest på han med jentenavn Lars ? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 6.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2017 Glødeplugg og bunnmatte er pakket og klar Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Lars H. Svart 13.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2017 Nå er glødepluggen skiftet, og Wallas'n startet på første forsøk. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Joltus Svart 13.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2017 Glimrende! Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 13.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2017 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Lars H. Svart 13.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2017 Jeg orket ikke å demontere systemet så mye, så det ble med å bytte glødepluggen. Så bunnmatten har jeg liggende så lenge alt ellers fungerer. Men jeg skal få tak i et nytt filter for dieselen, der var det tydeligvis samlet opp litt møkk. Jeg kjører apparatet på diesel med eget sugerør ned i den ene av båtens hovedtanker for diesel. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.