Stian J Startet 6.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2017 Hei. Har en labrador 15 foter med mercury 60 hk fra 1989. Denne mangler jeg propell til, noen som vet hvilke propell denne har som original? Evt anbefale str på en? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2017 du har ikke propell i hele tatt på den nå, og ingen aning om fart og turtall ..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Solseng Svart 6.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2017 Jeg ville gått til en Mercuryforhandler og bedt om forslag/tilbud. Jeg tittet litt på proåpellvelgeren hos Ravns Garage og plottet inn 60hk Mercury -88 mod. Ser ut til at det er Quicksilver Black Diamond som er mest naturlige valg. https://www.ravnsgarage.no/service-og-slitedeler Pitch (tommer) kommer litt an på hvordan motor og båt står til hverandre. Labrador er vel en Shakespeare-lignende sak? En 60hk tipper jeg kanskje klarer mellom 30 og 35 knop på slik båt. I høyeste grad høyttenking dette. Jeg sliter med å finne gearratio til denne motoren. RPMmax ser ut til å være 5800(?) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.