Seiza Startet 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2017 Kanskje litt off topic, men sikkert litt artig/interessant for noen og enhver... Jeg holder på med en oppgave hvor jeg prøver å danne meg en bilde av enheten som fremstilles, noe jeg finner litt vanskelig siden jeg ikke er noen maskinist. Veivstake og veivstang er jo en og samme ting, men slag ble jeg litt usikker på, først tenkte jeg at det måtte være stempelet men det passer ikke til oppgaven. Da jeg trenger en side til i trekanten for å løse oppgaven. Noen her som vet hva som menes? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 slag = slaglengde , dvs c b x 2 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Linea Svart 8.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2017 Slag er nok lengden stempelet går fra nedre til øvre punkt ofte kaldt slaglengde Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.