tgmc1842 Startet 8.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2017 Jeg skal kjøpe en glassfiberbåt for førstegang. Har sett på båt fra 1985, men ser at det under vannlinja er noen ujevnheter i glassfiberen. Er dette noe som vil ha betydning for båtens sjødyktighet? Er helt uerfaren med båt og kjenner heller ingen som kan gi meg råd. Se bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 8.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2017 Dette er bare bunnstoffet som har løsnet og blitt overmalt. Skjedde med min og da jeg gikk over med turbodyse på høytrykkspyleren, så flasset det av noen steder men primer var inntakt. Blir ofte slik inntill du skaper alt av igjen. Skal ikke ha noe å si for flyteevnen, men farten kan reduseres med 1 knop Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 8.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2017 Sjekk og for små bobler i bunnstoffet på str med en 10øring. Kan være plastpest men sjekk det ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 9.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 Det bildet viser er som dr. Nelson skriver bunnstoffet som er ujevnt og ikke noe å bry seg om i forhold til sjødyktigheten. Min er sånn hele veien, et resultat av at bunnstoffet bare flekkes hver vår. Sitér dette innlegget Link to post
tgmc1842 Svart 9.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 Takker for raske tilbakemeldinger på mitt spørsmål. Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 9.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 100% kosmetisk 0 betydning, ingen vits å utbedre Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 9.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 Det er ikke bare hvitt bunnstoff? I såfall ser de fleste slik ut... Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
tgmc1842 Svart 9.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 Supert, da blir det sikkert båt på familien Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 9.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 Lykke til. Kjøpt min første i 2016 og har ikke angret et sekund. Ja det er litt jobb med båt, men det er jo litt av gleden og syns jeg. Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 9.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 øien 17 Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
tgmc1842 Svart 9.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 ja Sitér dette innlegget Link to post
tgmc1842 Svart 9.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Oktober.2017 Noe spesielt med Øien?, forstod ikke spørsmålet til Ibizafan. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.