janet Svart 12.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2017 Ingar skrev for 3 timer siden: Før slusingen starter så opptar jo skipet endel volum av havet. Etter slusingen ingenting. Da må havnivået gå ned. Men så har endel "slusevann" også havnet i sjøen. Om havnivået synker eller stiger er avhengig av om denne vannmengden er mindre eller større enn den skipet fortrengte. Og det vil variere bestemt av slusens volum. tja, tror heller jeg satser en femmer på denne enkle her jeg; Vestkystseiler skrev for 17 timer siden: Årsaken til at ikke vannstanden i havet ikke påvirkes av sluseoperasjonen, er at arealet av havet minker i det du lukker sluseporten. Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
janet Svart 12.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2017 EiSvIn skrev On 11.10.2017 at 10.27: Det største mysteriet? Hvorfor blåser det alltid fra den retningen jeg hadde et ønske om å seile til..? I England ville man sagt at det er fordi du ike er en gentleman. Gentlemen never beats! Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.