larsen2000 Startet 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2017 Det har skallet av en flik av dekselet hvor termostaten sitter på en Suzuki D30, se bildet. Det lekker ørlite saltvann herfra ved høyt turtall. Finnes det noe varmebestandig tettemiddel jeg kan legge langs kanten for en ganske permanent løsning her? Sitér dette innlegget Link to post
Kyrholmen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 For meg ser det ut som at kun malingen har skallet av. Dette skal ikke ha noe betydning for om det holder tett. Jeg ville skrudd av lokket, gjort skikkelig rent og hatt på et tynt lag med pakning på tube før jeg monterte igjen med krystrekking av boltene til riktig moment. Hvis ikke dette virker, eller du ser tegn til at pakningen er dårlig bytter du denne. Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 15.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Det er skallet av til venstre for termostatdekselet, så trenger å tette der hvor det nå ligger litt fett på bildet :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Kjemisk metall.. Sitér dette innlegget Link to post
Olevine Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Belzona 1111 er et slikt stoff. Det sitter utrolig godt (når det gjøres riktig), kan lett bearbeides i og tåler det meste, inklusive en god del varme. Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Jb weld har jeg brukt på flere blokker billig og bra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.