ne.andersson Startet 15.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2017 (redigert) Hei, Flere områder får om dagen nytt skrogtrekk men noen områder skal få beholde sitt eksisterende trekk og jeg lurer på om der finns noen tips der ute om hvordan jeg kan vaske dem for å gjøre dem lysere/renere igjen eller finnes det noen enkel måte dem kan males på? edit: leser at Jotun Shipolin er egnet men stemmer dette? Redigert 15.Oktober.2017 av ne.andersson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2017 Ganske store deler av trekket på vår båt malt med Shipolin for snart 10 år siden. Ser bra ut fortsatt men selv syns jeg den er litt blank i fargen. Nå må mye av det det byttes fordi skummgumminen bak har sluppet så... jaja. Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 15.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2017 Riktig - jeg tror jeg skal prøve meg på dette på den delene hvor jeg ikke skifter trekket med mindre det blir bra med en grundig vask. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 15.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2017 Prøv og vask først? bedre en og male. Stod det ikke en plass her inne at noen hadde brukt spenol håndkrem på skai ?? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2017 Salmiakk, kaldt vann og en skvett Zalo. Fukt overflaten med vaskevannet, vent noen minutter og vask over. Du vil bli overrasket over hvor rent det blir... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ne.andersson Svart 16.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2017 (redigert) Spennende husmors triks index - i morgen er det båt dag så da får vi se Redigert 16.Oktober.2017 av ne.andersson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.