joelle Startet 21.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 21.Oktober.2017 Sitter å koser meg med en øl, og planlegger nytt dashbord. har ikke noen særlig lyst å gjøre denne jobben flere ganger så tenkte å be andre om litt innspill. har lagt med bilde av gammelt dash, å så mitt klipp og klistre prosjekt på det nye. grunn til at jeg har lagt auto piloten litt opp er at jeg har planer om at eventuelt legge til en tridata så jeg ville bare se hva jeg har av plass. gode innspill mottas Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 21.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2017 Det hvite store arket er flaten du har til disposisjon? Jeg sliter med å lese hva det står på de forskjellige lappene. Kan du ta en øl til og se om du får lastet opp bildet liggende? :) Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
janet Svart 21.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2017 trenger du alle de instrumentene midt i glaninga? kanskje noen med fordel kunne plasseres vertikalt på siden, vil frigjøre litt plass foran deg Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
joelle Svart 22.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2017 Får ikke rotert bildet siden jeg sitter på ipad, men det er helt riktig. Den store hvite flaten er det jeg har til disposisjon. instrumenter som ska kobles på er: diesel vann volt amp rpm/timeteller vann temp ror indikator kommer og ha en varsel lampe for oljetrykk, og jeg er usikker på hvis jeg må ha stopp knapp? Det er montert i den gamle setupen, men lurer da på hvis dette er "inkludert" i moderne tenningslåser. Motoren er en perkins 4.108 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.