PiperBill Startet 28.Oktober.2017 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2017 (redigert) Da jeg skulle ta ut hovedbryter til start i dag (den er gåen) så ser jeg at bryteren til forbruksbanken hadde mye belegg på den ene polet. Jeg har ikke merket noe som ikke virker som det skal. Noen som vet hva dette er og hva det kommer av? Bare pusse bort? Redigert 28.Oktober.2017 av PiperBill (see edit history) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Fantino Svart 28.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2017 Vaske/pusse det rent, gjerne med litt eddik/sitronsyre slik at du får vekk alt irret. Skru sammen og ha på syrefritt fett/vaselin. Sitér dette innlegget Link to post
Kyrholmen Svart 28.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2017 Helt normalt, en av grunnene til at dette er et viktig sjekkpunkt i årlig gjennomgang av båten :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.