Jump to content

Hentetråd Arendal-Oslo

LALUNA II

Recommended Posts

Har fått et oppdrag med å transportere en snekke 30ft Skarpnes.fra Arendal til Oslo for en kar som ikke har muligheten selv og vil ha båten hjem snarest mulig ,
så da er det bare å begynne å gjøre seg klar for en høst tur. Satser på været spiller på lag ...ser brukanes ut  så langt men været kan jo raskt finne på annet

Skal treffe eier i Arendal under overtakelsen onsdag ettermiddag så da får vi sett over båten sammen .
Turen blir antagelig gjennomført torsdag morgen ....kanskje det kan bli et par timer på onsdag før mørket kommer........
Kommer tilbake med mere info når ting og tang kommer på plass  :-)
@Zitt må gjerne legge havet flatt så det blir skikkelig kosetur ....:rolleyes:

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Her er bilde av båten som skal til Tigerstaden
annonsen lite info der forøvrig https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=106840610&fks=106840610
Reiser bort i etter middag og gjør meg kjent med båten og tar av sted så fort det lysner torsdag
Håper på å luske et lite stykke i dag før mørket

image.jpeg

Redigert av LALUNA II (see edit history)

Robert, jeg må bare si tusen takk for hjelpen i dag. Dessverre ble det ikke noe båtkjøp på oss og båttur på deg ettersom båten ikke var som forventet. Skulle det bli aktuelt å få fraktet en annen båt til Oslo så vet jeg hvem jeg skal ringe til. Du er utrolig kunnskapsrik og i dag var du til uvurderlig hjelp. 

Zitt skrev On 2.11.2017 at 6.07:

Godt å se at et sjansespill ble forhindret i dag!

Kanskje noen andre kan få nytte av flatt hav og strålende vær?

- Zitt baler med sitt - :giggle:

Vi fikk glede av godværet her i indre Oslofjord?

Håøya og Bergholmen, hovedstaden i bakgrunnen.

Neste bilde, Kaholmene med Drøbak lenger bak.

CD063234-965B-498D-BCF8-C37C8AA1A34E.jpeg.e9d84ebe8f5338aa5cb681e017cee2f4.jpeg4FBD08C5-C6E6-4552-96A2-DD8D51C391EC.jpeg.76eb8437c5a921f4cb17faf9ddc4978a.jpeg

Redigert av Flid (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...