With69 Startet 29.Oktober.2017 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2017 Heisann folkens. Æ har henta meg en Altabåt med en 55 johnson på, denne skal vike før en litt nyere og større motor. Æ e på utkikk etter litt info om denne type båt eventuelt bilder av denne type båt Kanskje om noen har mål på kalesje, egentlig så e all mulig info å betrakte som positivt Så har du noen bilder av din båt så blir æ glad om du dele dine bilda og meninge, erfaringer med båten Her er å litt bilder av motoren som står på og den som skal på. Kommentar fra moderator: Tittelen er redigert, var opprinnelig "Altabåt". Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Link to post
Hakkannen Svart 29.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2017 (redigert) Kjekk båt, gratulerer Kjenner ikke så mye til båttypen, så har dessverre ikke noe å komme med der. Men litt om skriving i forumet, spesielt med tanke på å opprette nye tråder. Overskriften "Altabåt" er litt kort til å bli godkjent som søkbar overskrift, dermed risikerer du at tråden din blir slettet. I følge forumreglene må overskriften være beskrivende for hva du ønsker. Du kan f.eks. forandre emnetittelen til noe slikt som "Søker info/erfaringer om Altabåt i glassfiber" (spesifiserte glassfiber her da jeg mener på at det også finnes Altabåter i tre). Med en mer beskrivende overskrift/emnetittel vil sannsynligvis flere som kan noe om Altabåten klikke seg inn og svare. I tillegg blir tråden lettere søkbar for ettertiden. Håper du får informasjonen du trenger, det er mange her på forumet med mye kunnskap som de gladelig deler med seg Redigert 29.Oktober.2017 av Hakkannen (see edit history) Link to post
With69 Svart 29.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2017 Hei sku gjerne ha gjort det du sier, men jeg får ikke redigert det. Link to post
Hakkannen Svart 29.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2017 Nå har moderator redigert tittelen for deg Da håper jeg det kommer folk med peiling på banen. Link to post
With69 Svart 29.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2017 Takker så mye før hjelpen ;P Link to post
With69 Svart 30.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2017 Ja i dag blei det renska opp i gammel lednins spagetti og den gamle motoren blei tatt av, så no står det klart før å bytte kryssfineren. Den ser egentlig bra ut, men syns det blir før dumt å ikke bytte den, spesielt siden den bare ligger der å nærmest roper bytt meg. Tenkte å bytte den med litt tjukkere, er vel 12mm utvendig å 18 innvendig, nedre fester til motor har ikke noe ekstra forsterking innvendig, tenkte å legge plate på her å, å i tillegg tenkte jeg å legge alu fra innerside av brønn og ut i ett stykke, noen som har noen formeninger her om dette? Link to post
With69 Svart 17.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2017 va ikke mye liv her inne nei. Link to post
Bhj Svart 24.August.2023 Link til dette innlegget Svart 24.August.2023 Hei? Har selv gått i innkjøp av samme type båt med Yamaha 70 hk. Trodde det var en selco og spurte om info i en selco gruppe, men viste seg at det var som å banne i kirken ? skulle nå lage forsikring på båten men det var ikke lett uten noe skriftlig info på båten viste det seg da selskapet krevde det,noen andre her som har et produktskilt på båten?? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn