Nagel Startet 2.November.2017 Del på Facebook Startet 2.November.2017 Heisan, Jeg planlegger å ta turen nedover fra Asker til Arendal til helgen (hvis været holder). Er det noen som vet om det er strøm på gjestebryggene- helt spesifikt tenker jeg første stopp i Tønsberg lørdag. Er det mulig å bestille broåpning lørdag ettermiddag i Tønsberg? Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 2.November.2017 Del på Facebook Svart 2.November.2017 Fra 16. september til 14. april åpnes ikke broene i helgene eller på helligdager. På virkedager, mandag - fredag, vil broene kun åpnes på bestilling kl 0905, 1205, 1405. Broåpning bestilles pr tlf 33 34 88 11. Broåpning må bestilles minimum èn time FØR broåpningen skal intreffe. Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 2.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.November.2017 Hei- betyr det at man kan bestille broåpning min 1 time på forhånd også på lørdagene (eller gjelder det kun på hverdager?) Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 2.November.2017 Del på Facebook Svart 2.November.2017 du kan jo prøve, men det står jo mandag til fredag. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.