Framtia Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 er snart ferdig med en oppussing av bordet i båten og har etter metting med D1 olje nå lagt på 6 lag med D2. Jeg er ikke helt fornøyd med finishen da det er små "nupper" her og der. Jeg vurderer nå følgende; forsiktig pussing med fint papir fuktet i d1 olje for å fjerne nuppene for så deretter å gå på med ekstra strøk (nyinnkjøpt) D2 olje. Komme sikkert til å kjøpe ny pensel i tilfelle den jeg benyttet tidligere ikke var helt egnet. Noen som har tips/erfaringer som kan være til nytte? Quote Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Brum Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 Hei! Jeg tror nok helt sikkert du er på riktig spor. Jeg gjorde det samme på relingen på min båt - etter disse at disse småvablene gjorde sin entre - brukte jeg finfint sandpapir med D1, investerte i den fineste Jordan-penselen og dermed var det perfekt! På bordplatene brukte jeg forøvrig epifanes som også har fått en gnistrende finish! Lykke til! Quote Link to post
Recommended Posts