Skipper Tor Startet 6.November.2017 Del på Facebook Startet 6.November.2017 (redigert) Det er kommet en ny tjeneste som vi bruker i vår havn, havnami.no. Det er en selvbetjent løsning hvor man kan booke en fast båtplass (eventuelt sette seg på venteliste), booke gjesteplass dersom man kommer på besøk og man kan finne info om båthavnen man kommer til. Jeg synes dette er en god løsning men jeg tror ikke det er så mange som bruker den ennå. Lurer derfor på om det er mange som har brukt denne tjenesten? Finnes det noen alternative løsninger hvor man får de samme tjenestene? Redigert 6.November.2017 av Skipper Tor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 6.November.2017 Del på Facebook Svart 6.November.2017 Ingen havner i nærheten av meg som var aktive på dette i hvert fall! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Skipper Tor Svart 7.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2017 Nei, det er nok ikke så mange som har tatt i bruk systemet så langt. Men jeg har forstått det slik at det er mange som er på vei til å innføre systemet. Blir litt lettere å finne gjesteplasser om flere havner tar det i bruk. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 7.November.2017 Del på Facebook Svart 7.November.2017 problemet er at det finnes vel mange slike apper, og da blir det lite seriøst.. og gjerne lokal bruk og dermed lokale prioriteringer dessverre.. skal et slikt system fungere må det være ett system der alle er registrert.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.