Ficher Startet 16.Juli.2005 Del på Facebook Startet 16.Juli.2005 Hei , noen som vet hvilken fabrikk som lager Comet 26 AC ? Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 16.Juli.2005 Del på Facebook Svart 16.Juli.2005 (redigert) Kanskje du kan finne noe her....? http://hem.passagen.se/cometklubb/cometklubb.htm Eller her......: http://hem.passagen.se/cometklubb/Data.htm Mvh Hafrsfjord Redigert 16.Juli.2005 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 16.Juli.2005 Del på Facebook Svart 16.Juli.2005 Brosjyre ligger i dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 16.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2005 Hei. Takk for svar, men jeg finner ikke dokumentarkivet jeg ......har søk under erfaringsdatabasen og emneoverikt. ( er det jeg som er blind ) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Juli.2005 Del på Facebook Svart 16.Juli.2005 Under medlems sider finner du dokumentarkiv! Eller direkte her Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 16.Juli.2005 Del på Facebook Svart 16.Juli.2005 Jeg er rimelig sikker på at comet båtene er støpt i Sandefjord, vet også at det ligger noen former etter disse båtene på den gamle fabrikken, som selvfølgelig er nedlagt........ Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Mariell Svart 17.Juli.2005 Del på Facebook Svart 17.Juli.2005 Ble de ikke produsert på Kastet ( Industri området i Sandefjord). I de samme lokalene som nå Bever Marin støper båtene sine, jeg tror iallefall at Bever fortsatt produserer båter. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Majali Svart 17.Juli.2005 Del på Facebook Svart 17.Juli.2005 De ble nok laget på "kastet" ja, Bever har overtatt lokalene og jeg mener bestemt at jeg har sett formen til en av de comet båtene liggende på området. Bever marine er jo i full gang og du kunne vel tatt kontakt med de for å høre om det stemmer? Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
o.b.lix Svart 21.Juli.2005 Del på Facebook Svart 21.Juli.2005 Har forresten en comet 8 fot da, med senkekjøl, og spriseil... Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 31.Mai.2013 Del på Facebook Svart 31.Mai.2013 Stemmer de ble produsert i Sandefjord ja ! blir vel laget andre typer der nå.Men de ordner noe comet deler tror jeg ! mot kastet i sfj østerøya ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.