Ida Marie III Svart 13.November.2017 Link til dette innlegget Svart 13.November.2017 MegaTrondy skrev for 20 timer siden: Båten min står alt på land så det er ikke noe problem. Det er eventuelt bare arbeide med å montere de igjen etter de er fjernet og eventuell transport til og fra, men båten står på land 15 minutter fra Bergen sentrum så det skal ikke være store kostnaden. Vist du ikke er langt fra Askøy, kjenner jeg en masse både norske og polakker som tar kveldsjobber på fritidsbåter.. De jobber på div båtfabrikker på Askøy. Bare send meg en IM, så kan jeg ordne kontakter til deg... Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 15.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2017 Ida Marie III skrev On 13.11.2017 at 10.27: Vist du ikke er langt fra Askøy, kjenner jeg en masse både norske og polakker som tar kveldsjobber på fritidsbåter.. De jobber på div båtfabrikker på Askøy. Bare send meg en IM, så kan jeg ordne kontakter til deg... Konge =) Skal ikke se bort i fra at jeg gjør det. Den står i opplag på Askøy. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.