Miss Nudie Startet 15.November.2017 Del på Facebook Startet 15.November.2017 Hei hei båtfolk Jeg har enda et spørsmål og det er om noen kjenner til greie havner langs kysten Costa del Sol hvor vi kan leie fast plass for seilbåt? Vi vurderer bo i båten, hvertfall på vinteren⛵ Trenger ikke super luksus, men kjekt med sanitæranlegg hvertfall ? Hilsen fra 2 ivrige båtfolk⚓⛵ Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 15.November.2017 Del på Facebook Svart 15.November.2017 Får du ikke svar her så kan du melde deg inn i ‘seilere på facebook’ og / eller ‘langturseilere -long distance sailors’. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.November.2017 Del på Facebook Svart 15.November.2017 Og "Middelhavseilere på FB". Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 15.November.2017 Del på Facebook Svart 15.November.2017 Jeg har hørt om en som har hatt båten i Benalmadena. Det er en flott båthavn rett vest for Malaga. Der var det noenlunde rimelig. Han lå der sist vinter. Denne vinteren ligger han i Melilla. Det er en spansk liten by på afrikasiden Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.November.2017 Del på Facebook Svart 15.November.2017 Bjørn Løvjomås skrev 1 minutt siden: Jeg har hørt om en som har hatt båten i Benalmadena. Det er en flott båthavn rett vest for Malaga. Trasket en tur i Benalmadena i våres da jeg var en tur i Malaga. Stor havn og mange langturbåter der. Men flott syns jeg vel ikke det var der. Ikke loslitt, men sånn passe slitent, ikke veldig koselig for å si det sånn. Kunstig turistmaskin i indre havn. "Ødemark" med hoteller og halvtomme barer med helfulle briter langs stranda hele veien inn til Malaga. Litt omstendelig og langt om man skal ta buss inn til Malaga. Ikke en plass jeg ville oppholdt meg over tid. Men folk har ulik smak :-) Det er jo absolutt "syden" på sitt mest "sydenske". Men selve havna så veldig bra ut rent sånn teknisk/praktisk. Ville ikke vert redd for å ha båten liggende der. Eneste er vel at det var åpent rett ut til alle båter. Vet ikke hvordan det er ifht tyverier osv. Lå enkelte forlatte og nedgrodde langturbåter der, trist syn. Sitér dette innlegget Link to post
sjöfugelen Svart 15.November.2017 Del på Facebook Svart 15.November.2017 Var innom Fuengirola havn noen dager da jeg seilte forbi der. Lå der bare noen dager, så jeg vet ikke hva det koster langtidsleie. Havnen ligger midt i centrum, og har også verksteder. I Fuengirola ligger også Norske Klubben Costa del Sol. Det går tog til flyplassen i Malaga. Koster 2-3 eur. Jeg syntes det var veldig trivelig der. Sitér dette innlegget Link to post
skagenekspressen Svart 15.November.2017 Del på Facebook Svart 15.November.2017 (redigert) Vår båt ligger i Almerimar i vinter. God hamn, forholdvis rimelig og ok fasiliteter. Det virker å være et miljø for de som overvintrer i båt. Byen er ikke mye å skryte av, tenker at det ville være riktig med bil. Vi var innom Fuengirola i sommer, mye liv (turister). En fordel med båt er man kan bytte havn... Redigert 15.November.2017 av skagenekspressen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Miss Nudie Svart 15.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2017 Code0 skrev for 7 timer siden: Får du ikke svar her så kan du melde deg inn i ‘seilere på facebook’ og / eller ‘langturseilere -long distance sailors’. Har meldt oss på der nå ikveld men takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Nudie Svart 15.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2017 Bjørn Løvjomås skrev for 6 timer siden: Jeg har hørt om en som har hatt båten i Benalmadena. Det er en flott båthavn rett vest for Malaga. Der var det noenlunde rimelig. Han lå der sist vinter. Denne vinteren ligger han i Melilla. Det er en spansk liten by på afrikasiden Takk for svar. Båten vi vurderer kjøpe ligger i Benalmadena mener jeg men i en flott havn som koster 60.000 nkr for leie i 1 år......Litt dyrt selv om det var med strøm og vann.... Sitér dette innlegget Link to post
Miss Nudie Svart 15.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2017 sjöfugelen skrev for 6 timer siden: Var innom Fuengirola havn noen dager da jeg seilte forbi der. Lå der bare noen dager, så jeg vet ikke hva det koster langtidsleie. Havnen ligger midt i centrum, og har også verksteder. I Fuengirola ligger også Norske Klubben Costa del Sol. Det går tog til flyplassen i Malaga. Koster 2-3 eur. Jeg syntes det var veldig trivelig der. Fuengirola vet jeg er bra sted så regnet med at havna også var ok? Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 16.November.2017 Del på Facebook Svart 16.November.2017 Det er trivelig i havna i Fuengirola, som er mye mer by enn Benalmadena. Kort vei til alt av butikker, verksteder, tog, buss etc. Sitér dette innlegget Link to post
Rinlei Svart 17.November.2017 Del på Facebook Svart 17.November.2017 Sjekk her https://www.marinareservation.com/marina-puerto-deportivo-de-fuengirola-1193 Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 19.November.2017 Del på Facebook Svart 19.November.2017 Jo nærmere havna ligger Malorca, jo dyrere er den, i det område. Og jo lengre tid du leier for jo billigere blir det, enkelte havner kan det også lønne seg å være medlem av en spesiell båt club. se på nettsiden dere hvilke klubber som de gir rabatt til. Husk også at Spanjonene har egne regler for hvor lenge du kan ligge der. før de forlanger at du må melde flytting til Spania. I nord så er det ikke så varmt om vinteren, jo lengre sør jo mer temp. Lykke til. i 2010 kunne vi ligge i "Torrevika", for 2500 euro for 1 år, mens oppe i Denja skulle de ha 10500 for det samme. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
åmøybu Svart 20.November.2017 Del på Facebook Svart 20.November.2017 Hei. Prøv Albir eller Altea . De har fine havner, rolige omgivelser og relativt humane priser. Alt finnes. Vaskeri, toalett/dusj, service . Ligger bare 100 m fra sentrum, så der er det veldig greit å bo. Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
Miss Nudie Svart 20.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2017 Vi har veldig lyst å bo i nærheten av Estepona helst men åpne for flere havner evnt. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.November.2017 Del på Facebook Svart 20.November.2017 Havnene ligger som perler på en snor nedover her.. Selv ligger jeg med en mindre båt i Puerto de Torre.. En halvtime med bil sør for Torrevieja... Torrevieja er en av de gunstigste havnene på Costa Blanca og ligge i vist du bruker de rette 'kanalene' for avtale.. Flott havn og bo i med alle fasiliteter... Jeg kan event undersøke for deg.. Sitér dette innlegget Link to post
corremundo Svart 20.November.2017 Del på Facebook Svart 20.November.2017 Hei. Da synes jeg du skal ta en titt på Google, puerto deportivo de Estepona, eller marinasdeandalucia.com Her er den nærmeste havna til Mvh Corremundo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.