Jump to content

Hasla 26 - Erfaringer?

danika

Recommended Posts

Hei!

Jeg kjøpte meg en Hasla 26 med en Perkins 4108m i sommer, men har ikke hatt muligheten til å utforske den nok enda. Er det noen som har god kunnskap om disse båtene som kan fortelle meg litt om dem? 

Har nå satt den opp på land, og skal vaske den og gjøre den klar for vinteropplag. Hva bør gjøres? Noen som har gjort noe interessant eller har noen gode ideer om hva jeg kan investere i eller gjøre med den og evt har noen bilder av forbedringene som har blitt gjort?

I løpet av tiden jeg har hatt den kan jeg ikke si noe annet enn at det virker som en utrolig flott båt, og jeg er storfornøyd! :-)

Fornuftig båt med pene linjer. Likte spesielt godt sovelugaren. Men det er sjølvsagt ein gamal båt og mykje å gjere om du vil oppdatere den.  Har berre vore på omvisning, og likte den godt, men greie på denne båten har eg ikkje. Skal du hente inn tips, må du legge ut bilde, elles blir det vanskeleg. Reknar med du kan begynne å trekke opp att heile båten om ikkje den førre eigaren alt har gjort det. Men motoren kjenner eg godt til: Hadde ein slik i 28 år, og opplevde ikkje eit feilslag, men behandla den svært godt og køyrde alldri på fullt.

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...