joelle Startet 25.November.2017 Del på Facebook Startet 25.November.2017 jeg trekker om alt det elektriske i båten og har i samband med dette en utfordring. inne i salongen er det belista luke som tidligere var skrudd fast. Siden jeg nå har sikringene innafor så ønsker jeg å lage en eller annen løsning sånn at jeg enkelt kan åpne luka når det er behov for det. Hengsler er ikke et tema siden belisningen vil ta emot. Har vært inne på tanken med magneter, men er redd for at hele luka kan dette ned hvis det er litt grov sjø Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 25.November.2017 Del på Facebook Svart 25.November.2017 I stedet for hengsel kan du hekte underkanten på luken med en liten list eller leppe på innsiden av veggen, og så bruker du en en «trykk og lås»-mekanisme oppe: https://www.maritim.no/skaplas-krom-krom-16-22-mm-dor Jeg har batteriene og diverse annen elektronikk bak sånne luker. Fungerer fint. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
joelle Svart 25.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2017 Takk for godt forslag. tenker at det løser hele saken Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.