Dykker Startet 25.November.2017 Link til dette innlegget Startet 25.November.2017 (redigert) Idag er det 2 år siden jeg hentet båten. Hun ble transportert på lasteskip fra Stavanger til Sarpsborg. Jeg gikk så med båten fra Glomma ved Sarpsborg via Kjøkøya og opp til Oslo i tåke tjukk som graut. Var kjekt med radar da. Har en fast overnatting hver uke (båtonsdag) på båten året igjennom, så da blir det ihvertfall 52 overnattinger i tillegg til vanlige turer. Redigert 25.November.2017 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 25.November.2017 Link til dette innlegget Svart 25.November.2017 Gøy at du velger å overnatte en natt i uka uavhengig av årstid?? Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 25.November.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2017 Tom Rør skrev 5 minutter siden: Gøy at du velger å overnatte en natt i uka uavhengig av årstid?? Føler at jeg "skylder" båten det. Utrolig godt å nyte båtlivet året rundt. Synes at vinteren er en flott tid på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 25.November.2017 Link til dette innlegget Svart 25.November.2017 Det som kan kalles båtliv eller båtglede ? Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 25.November.2017 Link til dette innlegget Svart 25.November.2017 Gratulerer med jubileum Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Kjellg Svart 26.November.2017 Link til dette innlegget Svart 26.November.2017 Nydelig båt du har! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.