Jump to content

Powertrain marine ledd og alternativer, bilder av montering?

Dkmure

Recommended Posts

24 minutes ago, Oliver said:

Det Powertrain Marineledd som jeg monterte er en annen variant enn det blir vis til her. Bildene som vises krever et eget skott til å truste (trykke) mot, mens mitt trustet rett mot gearkassen. Slipper å rette av så nøye og fungerer fint. https://sleipner.no/kategori/1782/powertrain

Men ditt går vel berre opp til 120 hk? Over det må ein vel til med trustlager? Og so får ein ikkje trykk på motorlabbane og kan difor ha dei litt mjukare når ein har eit slikt lager.

Fjordgubbe skrev 46 minutter siden:

Solide greier dette, men er dei blå stoppskivene for trustlageret? I tilfelle saknar eg eit par gummiforingar?

Stoppskiver laga med hullsag av aluplate for å slippe å handle kortere bolt den dagen det skulle monterast, og litt blåmaling på gøy.    

Det fulgte bare med gummiforing til ei side, de monterte eg på skyvsida, dette er framsida mot gearkassen. 

Skulle det fulgt med meir gummi ?   Var heller ikkje oppgitt moment på dei boltane. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...