Kai-San Startet 27.November.2017 Link til dette innlegget Startet 27.November.2017 Er det noen som vet hvor man bestiller en 500A ekstern måleshunt av god kvalitet ? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.November.2017 Link til dette innlegget Svart 27.November.2017 Slike kan bestilles hos Blue Sea eller Victron. Begge kjent for god kvalitet. Om du skal få fra lokal forhandler, avhenger det av hvor du er lokalisert. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 27.November.2017 Link til dette innlegget Svart 27.November.2017 Her er et lille udvalg fra UK - har handler flere gange fra denne leverandør og det fungerer fint. http://www.cactusnav.com/battery-monitoring-shunts-accessories-c-1117_107_1026_1077.html Sitér dette innlegget Link to post
Kai-San Svart 2.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2017 Tusen takk for svar. Da undersøker jeg disse alternativene :). Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 2.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2017 Jeg har 500A shunt som jeg ikke har brukt for hvor bor du? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.