oahusby Startet 1.Desember.2017 Del på Facebook Startet 1.Desember.2017 (redigert) Hei, Jeg har akkurat kjøpt meg en 25 fots plast sjark av ukjent merke. Selger mente på det var av merket Trønder'n. Men finner ingenting på det. Klarer ikke finne noe informasjon om båten, noen der ute som kjenner til typen, merke, byggested o.l? Står en 120 hk ford 16 cyl i den. Ca 1986 modell båt og motor Synes den minner om tustna plast / myra Setter pris på all hjelp. Mvh Ole Redigert 1.Desember.2017 av oahusby (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 1.Desember.2017 Del på Facebook Svart 1.Desember.2017 Gratulerer med fin båt! Sånn skal jeg ha i mitt neste liv. Beklager ellers at jeg ikke kan hjelpe med å bestemme opprinnelsen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
oahusby Svart 1.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2017 Mange tusen takk for det :) Sitér dette innlegget Link to post
Mackser Svart 1.Desember.2017 Del på Facebook Svart 1.Desember.2017 Dette er en Trøndern 25. Har en onkel som har en slik. Er visstnok Risør 25 skrog. Sjekk denne: Sitér dette innlegget Link to post
oahusby Svart 7.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2017 Mackser skrev On 1.12.2017 at 16.53: Dette er en Trøndern 25. Har en onkel som har en slik. Er visstnok Risør 25 skrog. Sjekk denne: Sitér dette innlegget Link to post
oahusby Svart 19.Februar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2018 Hei igjen, noen som har mer info eller bilder av andre av samme merke? Her er ifra januar da båten ble satt på land for montering av nytt gir og ny aksling. Mvh Ole Sitér dette innlegget Link to post
Holmbu Svart 18.Mars Del på Facebook Svart 18.Mars Trønder’n 25 motorsnekke. Bygget hos Hopmo Båtbyggeri i Trøndelag. Støpt på formene til Risør 25 snekka. Konstruktør Freddy Ing Mikkelsen, Tønsberg. Den ble produsert som combisjark, og noen med bare vindskjerm og kalesje. Dette er hardtop versjonen som ble laget med annet overbygg i samarbeid med Mikkelsen. Båten har kjøl som stikker ca 1 meter, og er veldig stødig i sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.