Jump to content

Tips om steder som varmforsinker i "løs vekt"

Sofaseileren

Recommended Posts

Vi trenger å varmforsinke noen deler til en arbeidsbåt, men de stedene vi har vært i kontakt med utfører ikke små enkeltoppdrag for privatpersoner eller foreninger. Har noe tips om bedrifter som gjør dette?  Primært i Østlandsområdet.

Edited by Sofaseileren (see edit history)

Jeg mener det kom et tips om Gundersen galvano i Sarpsborg i en lignende tråd tidligere, merket meg den da jeg har tenkt det samme ved en eventuell senere anledning. De har som slagord "Det meste for de fleste" og jeg regner med at det ikke er uten grunn.

http://www.gundersen-galvano.no/

Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen.

Vi gjør dette på joben min FRAM Kjættingfabriken i sannidal like ved Kragerø. Dupper i smeltet Zink, blir ikke super finish, men veldig korrosjons bestandig! Hvor i landet holder du til da?

Hvor store deler er det snakk om forresten, badet vårt tar vel opp til ca 1,5 x 1,5 meter!  Vi bruker Duozink på større produkter, og de har en veldig fin finish stort sett, men vi slår dem nok godt på pris ;) og absolutt på tykkelse av belegget!

Fikk laget en brakett til 200 HK suzuki her, som vi galvet før pulverlakkering, du kan se bilde litt nede på siden her: