stigbåt Startet 2.Desember.2017 Del på Facebook Startet 2.Desember.2017 (redigert) Guttungen har en Bever 350. Jeg tenker på å lage luke/oppbevaring i aktertoften på denne. Men lurer på om disse båtene er fylt med noen form for skum el. mellom skrog og innerliner. Noen som har erfaring med å skille skrog innerliner på disse båtene. Redigert 2.Desember.2017 av stigbåt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Desember.2017 Del på Facebook Svart 2.Desember.2017 Skrev om 380 her, regner med at 350 holder samme standard. Er ikke nødvendig å skille skrogene for å sette inn luke, de kan monteres utenfra. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 2.Desember.2017 Del på Facebook Svart 2.Desember.2017 Lager du luke i aktertoften så lag den 100% tett ellers synker båten om den blir full av vann. Dette rommet er en flytetank. Sitér dette innlegget Link to post
stigbåt Svart 3.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2017 Takk for svar. Tenkte bare å lage et lite rom ut av noe av toften. Trenger plass til startbatteri. Sitér dette innlegget Link to post
hawthorne Svart 3.Desember.2017 Del på Facebook Svart 3.Desember.2017 Interessant prosjekt. Har samme båt, legg gjerne ut noen bilder hvis du iverksetter prosjektet. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.Desember.2017 Del på Facebook Svart 3.Desember.2017 Jeg brukte TCL4 luke fra Henderson. Egentlig beregnet som inspeksjonsluke for tank og er 100% tett med o-ring. Veldig god kvalitet, stått ute i snart 30 år. Ble egentlig montert for å kunne montere dreggkasse og badestige med gjennomgående bolter, men gir jo også mulighet for vanntett oppbevaring samt å kunne sjekke om det er vann mellom skrogene. Sannsynligvis er det åpent hele veien, ikke lukkede kammer. Bever eksisterer jo fortsatt og kan sikkert forklare hvordan den er konstruert. Ville montert batteriet i styrekonsollen, holder med lite MC-batteri. Sitér dette innlegget Link to post
stigbåt Svart 3.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2017 Holder det med lite MC-batteri. En 25 hk lader jo såpass, at jeg er redd jeg får koking på batteriet. Tenkte i grunnen jeg skulle felle inn en slik kasse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.