Jkm Startet 4.Desember.2017 Del på Facebook Startet 4.Desember.2017 Har en 2006 modell Finnmaster 5700 Open, kalesjen har nå sett sine bedre dager og er moden for utskifting. Bøylene er ok så de gamle beholdes. Hvilke leverandører anbefales med tanke på pris og kvalitet?? Hvilke erfaringer har folket gjort seg opp ? Fikk pris fra Agder kalesje på ca 10 000,- for ny uten bøyler. Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 4.Desember.2017 Del på Facebook Svart 4.Desember.2017 Hør med Måløy Båt og Industrisøm. Solid arbeid. Edruelige priser. Sitér dette innlegget Link to post
Ingper Svart 5.Desember.2017 Del på Facebook Svart 5.Desember.2017 Vill också slå ett slag för Måløy Båt og Industrisøm. Bra service, bra pris och en mycket bra produkt. Sitér dette innlegget Ingemar E. NB Forum Link to post
Olevine Svart 6.Desember.2017 Del på Facebook Svart 6.Desember.2017 Kjøpte kalesje til en Joda 24 for ca 5 år siden hos Agder Kalesje. Prisen var 10000 også da. Den passet helt fint bare etter en mal han hadde fra tidligere, men jeg måtte flytte 2-3 kalesjeknapper på hver side ned et par cm. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 7.Desember.2017 Del på Facebook Svart 7.Desember.2017 Er veldig fornøyd med HH kalesje, men prisen er nok ikke den billigste Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Inter 9000 Svart 7.Desember.2017 Del på Facebook Svart 7.Desember.2017 har kjøpt 2 stk forskjellige kalesjer i fra Agder Kalesje. passer perfekt! jeg gikk for en Cabriolet duk, litt tykkere enn vanlig duk og lys inni. utrolig god kvalitet som ikke trenger innpringnering. (ikke sammenlikn med HH telt duk) tror de har vinterpris nå før jul. ring Harald :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Tombåt Svart 7.Desember.2017 Del på Facebook Svart 7.Desember.2017 Hansen Protection (tidl. HH) leverer bra saker til gode priser dersom de har maler. Har kjøpt kalesje der til flere båter og er superfornøyd Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 7.Desember.2017 Del på Facebook Svart 7.Desember.2017 Måløy Båt og Industrisøm her og! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.