mikkel Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Morn - når jeg ser rett på min MD2013C forfra, har jeg to kobllingsstusser på toppen av vannpumpen for kjølevann. Er det noen som vet hvilken som mater/er "ut" - den venstre eller den høyre? Har forsøkt å finne det i dokumentasjonen, men der står det lite - eller jeg finner det ikke.. Stoler derfor på den ubegrensede kunnskap her inne :) Ha en god adventstid, og pass på båten i været! Mvh. Mikkel Link to post
Furu Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Du ser ikkje det på impeller blada da, hvis du tar av deksel? Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Mulligan Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Stussene på toppen er for v.v. bereder. Link to post
Code0 Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 Jeg har samme motor, og har også lurt på dette. Greit når jeg skal skylle gjennom / bytte kjølevæske. Helle på over varmeveksleren, og kople fra retur-kursen fra vv-berederen og la det gå i en bøtte. Link to post
mikkel Posted December 10, 2017 Author Share Posted December 10, 2017 Mange takk, Sunnmøre! Har kjent litt på slanger og har hatt en "følelse" av at det var slik, men godt å få det bekreftet! Mvh. Mikkel Link to post
Recommended Posts