Pia-Adrine Startet 9.Desember.2017 Del på Facebook Startet 9.Desember.2017 Er det noen som kan gi tips om montering av hekktruster Sleipner SE120 på en Princess 45 2007 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 9.Desember.2017 Del på Facebook Svart 9.Desember.2017 (redigert) Men er det noe vits med hekkthruster på twininnstallasjon med strake aksler? Redigert 9.Desember.2017 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 9.Desember.2017 Del på Facebook Svart 9.Desember.2017 Nå var det vel ikke det Pia-Adrine spurte om Dykker !! Jeg har montert på min P 40, vet ikke om de er like i hekken. Har du noen bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
Pia-Adrine Svart 9.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2017 De er ganske like, har du montert den innefra eller gått ned fra plattform? Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 10.Desember.2017 Del på Facebook Svart 10.Desember.2017 Monterte innenfra, demonterte en finerplate som står på høykant og skjærte ut noe fra den platen som bla styresylinder sitter på. Jeg har noen bilder fra dette men finner de ikke i farta, har et bilde fra utsiden. Jeg monterte en SEP100 både foran og bak, tror det holder med en SE100 bak hos deg også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.