Knallipadden Startet 10.Desember.2017 Del på Facebook Startet 10.Desember.2017 Vurderer å kjøpe en båt med 50 hk 2t motor. Selger sier den går urent på tomgang men normalt ellers. Forgasser er renset. Tips? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 10.Desember.2017 Del på Facebook Svart 10.Desember.2017 (redigert) Gamle totaktere går gjerne litt ureint på tomgang, så det er jo ikke sikkert det er noe galt. Men om det er noe galt, så er det jo som oftest plugger, pluggledninger og coiler som forårsaker dette. Redigert 10.Desember.2017 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.Desember.2017 Del på Facebook Svart 10.Desember.2017 årsmodell? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Knallipadden Svart 10.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Desember.2017 usikkert, men er siste typen 2 t. Sitér dette innlegget Link to post
rebop Svart 10.Desember.2017 Del på Facebook Svart 10.Desember.2017 (redigert) Jeg hadde en 30hk Mariner 2-takt motor (som visstnok egentlig var en Yamaha-motor/blokk). På den slet jeg med at den døde på tomgang / gikk urent. Jeg fikk en tryllekunstner (red ank: kompis med særs god greie på motorer) til å justere forgasser. Han fortalte meg etter at han hadde justert at jeg også måtte bytte dysa. Når jeg fikk gjort det så forsvant alle mine problemer med min motor. For mitt utrente øye var det ingen forskjell på defekt gammel dyse og ny dyse. Edit: beklager, kanskje ikke så relevant allikevel. Redigert 10.Desember.2017 av rebop (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.