Fram 21 FM Startet 11.Desember.2017 Del på Facebook Startet 11.Desember.2017 Hei. Jeg har kjøpt meg en håndholdt VHF radio Cobra HH 125VP Er helt "grønn" på detta området, men har fått tegnet en lisens på Telenor. Men hvordan programmerer jeg radion til MMSI nr. som jeg fikk?? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 11.Desember.2017 Del på Facebook Svart 11.Desember.2017 (redigert) Det ordner sjappa du har handlet den i best. Eller manualen og hjelp. Redigert 11.Desember.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
theppan07 Svart 11.Desember.2017 Del på Facebook Svart 11.Desember.2017 Cobra 125VP støtter vel ikke DSC og har følgelig ikke støtte for MMSI nummer. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.Desember.2017 Del på Facebook Svart 11.Desember.2017 Ikke et ord om MMSI i brukermanualen. Det er gjerne et dårlig tegn..... Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 12.Desember.2017 Del på Facebook Svart 12.Desember.2017 Denne har ikke DSC, så det kan du ikke få gjort. Enten så har du bommet - trod den hadde det når du handlet - eler så har de i butikken fortalt deg feil. HAr du ønske om en med DSC,se om du kan få byttet - denne har vel også "bare" 3 wat på maks efekt. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
-morten- Svart 12.Desember.2017 Del på Facebook Svart 12.Desember.2017 På min Horizon stod det enkelt forklart i instruksjonsboka. den har DSC Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Fram 21 FM Svart 12.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2017 (redigert) Snakka med selger, og de sier at det ikke er DSC/ MMSI på denne. Jeg forsto det da slik at en ikke kan foreta nødanrop med denne. Må ha GPS for at denne funksjonen skulle virke. Redigert 12.Desember.2017 av Fram 21 FM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 12.Desember.2017 Del på Facebook Svart 12.Desember.2017 Fram 21 FM skrev 34 minutter siden: Snakka med selger, og de sier at det ikke er DSC/ MMSI på denne. Jeg forsto det da slik at en ikke kan foreta nødanrop med denne. Må ha GPS for at denne funksjonen skulle virke. Selvfølgelig kan du foreta nødannrop, men ikke ved hjelp av DSC. Vanlig prosedyre. 3 x Mayday osv osv Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Fram 21 FM Svart 12.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2017 Takker.. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.