Jump to content

Wallas 40D - termostat

Fjordgubbe

Recommended Posts

Har eit Wallas 40D varmeparat med infotermilal, sjå nedunder. Vart montert for nokre år tilbake, men eg har først no begynt å bruke det. Infoterminalen har eg felt inn, ville ikkje ha den utenpåklistra. Kva med termostaten tenkte eg då eg monterte den, men trudde den måtte vere tilknytta fronten på ein eller anna vis, og ikkje baksida eller sidene. Ser no den er svært treg, og den viser lægre temperatur enn omgivnaden. So er det vel hulrommet bak den måler då tenkjer eg. Er det slik? og i tilfelle, kan den koplast til ein ekstern termostat på eit eller anna vis?  Og eitt spørsmål til: Går ganske stille, meir stille enn dei fleste eg har høyrt. Er støydemping likevel å anbefalle? (Problemet er ar desse støydempingsrøyra krev stor plass.)

image.png.f956608a73fd496f5778d6e457fdbbc3.png

Redigert av Fjordgubbe (see edit history)

Det er dessverre slik at rom-termostaten på dette panelet sitter på baksiden - i elektronikken. Har sjekket opp litt; bladd i data-arkene jeg har, og ringt til importøren, og må bare beklage; Det finnes ingen oppskrift på hvordan du kan koble til en ekstern termostat. Men monterer du ringen slik at panelet stikker litt ut, kan det bores noen små hull i ringen slik at det slipper til luft, og du vil få en mer korrekt måling. 

Om du ikke er plaget av støyen som du opplever, er det jo ikke nødvendig å støydempe? 

Og de nyere Dt-modellene støyer enda mindre.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Takk for svar Wallas Service. Nett det eg frykta, ein dum konstruksjon. For noko meir dumt enn å plassere termostaten på baksida heilt inn mot veggen skal ein vel leite lenge etter. Men når det er sagt, noko penare og meir informativt panel finn du knapt. Likar det. Ja, det gjeld i det heile dieselvarmarane til Wallas og. Men eg trur eg har løysing på problemet: Set det inn i ein "kasse" i infellinga og fører lufta frå rummet til baksida ved hjelp av ei lite datavifte. Må bli betre enn nokon termostat plassert på panelet. Kva trur du om det? Har bestemt meg for lyddemparar på utblåsinglufta. Støyar det minder frå tilførselslufta? Ei her og?  Vanvittig dyre desse lydfellene. Merkeleg sidan det er heilt enkle saker.

Tilførselslufta støyer mindre, kommer litt an på hva slags rist du har på enden av slangen har jeg funnet ut. Var med på en montasje der det ble brukt den originale risten fra Wallas. Vi fikk litt ubehagelig vindstøy fra den. Skiftet til en annen rist, og lyden forsvant.

Lydfellerøra kan virke enkle, og det er de jo også. Og prisen står kanskje ikke i stil. Men slangene har sin meterpris, og det skal legges isolasjon mellom slangene, forsegles, og så skal jammen han/hun som gjør jobben også ha betaling. Grossisten skal ha litt, jeg vil ha litt, TRansporten vil ha litt. Summa summarum så koster det.

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...