Kong Neptun Startet 18.Juli.2005 Del på Facebook Startet 18.Juli.2005 Hei! Jeg har kjøpt en Suzuki DT40 fra 1997. Zinkanoden på motoren er helt tæret bort og må erstattes. Er det noen som vet hvilken anode som hører til, gjerne produktspesifikasjon/nummer. (Anoden på passe inn i utfresing i kavitasjonsplaten). Hos suzuki var det ingen som kunne gi et fornuftig svar, så nå prøver jeg her. PÅ FORHÅND TAKK! Hilsen Kong Neptun Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 19.Juli.2005 Del på Facebook Svart 19.Juli.2005 Du kan høre med http://www.eurofritid.com, men skal du bare ha denne ene anoden spørs det vel om det er noe å spare ift å bestille fra merke-forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 19.Juli.2005 Del på Facebook Svart 19.Juli.2005 Hei! Jeg har kjøpt en Suzuki DT40 fra 1997. Zinkanoden på motoren er helt tæret bort og må erstattes. Er det noen som vet hvilken anode som hører til, gjerne produktspesifikasjon/nummer. (Anoden på passe inn i utfresing i kavitasjonsplaten). Hos suzuki var det ingen som kunne gi et fornuftig svar, så nå prøver jeg her. PÅ FORHÅND TAKK! Hilsen Kong Neptun <{POST_SNAPBACK}> Den skal se ut så her omtrent Suzuki USA Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
LEJ Svart 20.Juli.2005 Del på Facebook Svart 20.Juli.2005 Ta kontakt med Erling Sande, de er importør til Norge og har alle spesifikasjoner lagret på mikrofilm. Jeg fikk hjelp av av dem til min forrige motor (Suzuki 150, 2000 mod) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.