bikerjenz Startet 30.Desember.2017 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2017 Noen som vet? Har funnet ut at jeg har en MB20. Der går det kjøling i et indre kammer i innsigsmanifolden som igjen har forbindelse med eksosmanifolden. Dette sitter i ei snekke. Kan jeg bygge om med standard innsug og forgasser til bil og en seperat eksosmanifold fra AQ115? Dette ser enklest ut m.h.p. deletilgjengelighet. Håper på noen entydige svar. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 30.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2017 Forgasser fra bil bør unngås idet det ved en evt. "overflow" i flottørkammer er bilforgasseren som regel drenert ut (bensinen renner på bakken i bil, men i motorrommet på båt), mens det på marineforgassere renner inn i manifold og evt. "kveler" motoren. Det skal også sitte en "flammedemper" på marineforgasserne for å hindre evt. flammer ut av forgasser ved tilbakeslag. Sitér dette innlegget Link to post
bikerjenz Svart 30.Desember.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2017 Takk, det var nyttig. Evt lage en adapterplate for å bruke forgasseren jeg har? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.