-morten- Startet 3.Januar.2018 Del på Facebook Startet 3.Januar.2018 http://thefoxinsider.com/page1/topgadgets/no/tfi_no1_tvf_gg/?c=488&key=650c0b3517d060c60d832e8d640ae139&t=94e655045539d2d41749b84aac7c80de&creative=DNO Noen som vet hva dette er? må jo være ypperlig i båt! Eller er dette bare noe tull? om alle får tak i en slik blir det nok begrensing på signaler, eller at man må betale for det på sikt!? Noen som har peiling? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Hulda Svart 3.Januar.2018 Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 For bra til å være sant. Dessuten er jeg så imponert over foretak som selger prosenter uten å nevne ordet kroner (valuta) en eneste plass. Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 3.Januar.2018 Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 (redigert) Tror det der er mest aktuelt nedover Europa. Virker som de bruker noen signaler i lufta som sendes ukryptert. Noe ala NRK på riks tv.... Tror neppe det er mye å hente i Norge på dette. Men Google test/review av dette produktet så ser du faktisk at det er testet og skal fungere bra.. Redigert 3.Januar.2018 av Joltus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 3.Januar.2018 Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 Selve signalene er jo der og har nok alltid vært "gratis" i Norge, men ukrypterte signaler tror jeg ikke man finner her til lands. Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Popeye70 Svart 3.Januar.2018 Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 (redigert) "Det er en ny ”super” antenne som kan fange opp signaler fra luften som ingen andre antenner var i stand til å fange opp." "Millioner av nordmenn bruker det allerede." Ja, jøss... Det fungerer kanskje i USA hvor mange TV-kanaler distribueres via bakkeantenner, men i Norge er det få tilbydere av bakkesignaler. De fleste får vel TV via tradisjonell kabel-TV, satellitt eller fiber. Så spørs det da om de distributørene som sender via bakkesignaler har en eller annen form for kryptering på signalet sitt og hva TVFox i så fall gjør med dette. Les ellers her: https://www.dinside.no/data/helt-gratis-helt-lovlig-og-millioner-av-nordmenn-bruker-det/68730712 Redigert 3.Januar.2018 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Dykker Svart 3.Januar.2018 Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 Bare tull. Jeg har jobbet som ingeniør med service/drift/prosjektering av Kabel-TV/fiber/bredbånd siden starten av åttitallet, så jeg har fulgt godt med i teknikken opp gjennom årene. Bare svada på den reklamen det henvises til, styr unna. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 3.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 Ja var jo det jeg fryktet!! har sett reklamen , men konkludert med at dette er bare vås, uten å ha lest den en gang! hehe :-) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Roger jo Svart 3.Januar.2018 Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 (redigert) Fant dette på en av sidene deres så de forvrenger sannheten ikke så mye, sier ikke at bilde er der.. Gratis direktesendt HD TV DISSE NETTVERKENESENDER NÅ I Norge NRK 1, MAX, VOKS. en kjøper sier Kjetil Bushman Hansen Jeg kjøpte :) Det er ingen boks, men kun en antenne. Plugget inn i tv og satte på automatisk søk på digitale signaler. Fikk inn 67 kanaler inkl. radiokanaler. Av tvkanaler var det kun NRK 1-2-3 som virket og de var bra. Resten var kryptert. Radiokanaler var det endel av. Så jo, det virker jo på sett og vis :) Redigert 3.Januar.2018 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Ttor Svart 3.Januar.2018 Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 Med over 1,6 millioner solgte antenner verden over... Samtidig sier de "millioner av nordmenn bruker det allerede" Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 3.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 Takk for opplysningen RogerJo! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
bellen Svart 3.Januar.2018 Del på Facebook Svart 3.Januar.2018 Ttor skrev 7 minutter siden: Med over 1,6 millioner solgte antenner verden over... Samtidig sier de "millioner av nordmenn bruker det allerede" Ja, det er jo forsavidt sant. Alle som allerede bruker bakkenettet bruker jo nettopp dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.