TimJ Startet 11.Januar.2018 Del på Facebook Startet 11.Januar.2018 Hei, På min Yanmar sitter det ingen servopumpe, den sitter i girkassa... Jeg har jo da drev og må få mekket til en servo på ett vis. noen her inne med erfaring fra elektriske servopumper? Hvem kan man bruke? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 11.Januar.2018 Del på Facebook Svart 11.Januar.2018 (redigert) Du må montere pumpe, kjøler og tank til Dph på motoren når du bygger om til Dph drev på Yanmaren. Redigert 11.Januar.2018 av liberty (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 11.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2018 Ok, så en elektrisk servo vil ikke fungere bra? Fant du noen tegninger? hva slags flexplate brukte du? Volvo sin? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 11.Januar.2018 Del på Facebook Svart 11.Januar.2018 Nei fant ikke tegningene. Jeg brukte volvo sin demperplate Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 11.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2018 liberty skrev 45 minutter siden: Nei fant ikke tegningene. Jeg brukte volvo sin demperplate Den er grei. du har ikke fler bilder av hele jobben du gjorde da? Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 16.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2018 Hei, hva slags servopumpe brukte du? Jeg kjøpte til D-serie motor, men den har jo multireim og ikke Kilreim.... Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 16.Januar.2018 Del på Facebook Svart 16.Januar.2018 Brukte denne https://coastalrides.co.uk/power-assisted-steering-pump-46763559?search=Pump&page=3 Sitér dette innlegget Link to post
TimJ Svart 16.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2018 Takk, da bestiller jeg bare den:-) Hva gjorde du med kjøler? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 16.Januar.2018 Del på Facebook Svart 16.Januar.2018 I underkant av servotanken på bilde kan du se to kjølere en for diesel og en for servoen,brukte kjølere for zf gear. Hør med Pål hos Coastal Rides om han kan ha en kjøler liggene. Det er samme som volvo bruker som diesel kjøler på D6 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.