Jump to content

Ny Daycruiser: Ibiza 640T vs Askeladden C65 vs Uttern D70


shelby

Recommended Posts

Guest knerten67
Kalle Well skrev On ‎14‎.‎01‎.‎2018 at 10.12:

Gulvet i Askeladden blir ikke varmt heller, hvis kalesje/havnepresenning er på. 

Teak ville jeg personlig styrt i unna.  Det er fint når det er nytt, men ettersom årene går og du ikke gidder å stelle dette hele året, blir det stygt. 

Teak er ikke noe problem,de er bare å vaske og smøre de på våren så holder de seg pent(har aldri vert noe problem).

Link to post
Share on other sites

Jeg kommer ihvertfal til å styre unna teak. synes kunststoff på dørken erbåde finere og ikke minst tilnermet vedlikeholdsfritt!. I Trøndelag og Nord-Møre der jeg ferdes er ikke varme noe problem uansett, Har teakimitasjon nå, men synes den nye mørke Askeladden dørken er veldig fin! Synes Askeladden C65/75 Er veldig fine Daycruisere! Har hatt to Askeladden båter og kvaliteten er veldig bra!

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev for 1 time siden:

Jeg kommer ihvertfal til å styre unna teak. synes kunststoff på dørken erbåde finere og ikke minst tilnermet vedlikeholdsfritt!. I Trøndelag og Nord-Møre der jeg ferdes er ikke varme noe problem uansett, Har teakimitasjon nå, men synes den nye mørke Askeladden dørken er veldig fin! Synes Askeladden C65/75 Er veldig fine Daycruisere! Har hatt to Askeladden båter og kvaliteten er veldig bra!

 

Jeg er helt enig med deg på begge punkter ? Er veldig fornøyd med min C76 og servicen jeg har fått hos Askeladden. 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...