mons Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 Jeg er båtfører for dykkerklubben i Søgne i morgen - søndag 14/1 kl 10. Går fra hovedkaia i Høllen. Regner med at det blir noen få dykkere i vannet og at vi er inne igjen ca kl 13. Fritt fram hvis noen vil være med og nyte søndagskaffen vi serverer om bord. Det er meldt frisk bris og duskregn, men vi finner en plass i ly for vinden og har godt med varme innendørs. Mons Mons Link to post
Kenneth82 Posted January 13, 2018 Share Posted January 13, 2018 Det var en hyggelig melding - hadde hoppet på om jeg var lokal! Båtløsabstinensene er grufulle ... Link to post
LALUNA II Posted January 14, 2018 Share Posted January 14, 2018 Den så jeg for sent gitt hadde gjerne hoppet med en tur ;-) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
mons Posted January 14, 2018 Author Share Posted January 14, 2018 God kaffe og twist, men torsken beit ikke. Mons Link to post
Recommended Posts