MR Swe Startet 15.Januar.2018 Del på Facebook Startet 15.Januar.2018 Hei, Har en webasto i båten som jeg bare brukt mens båten ligger i havn/naturhavn. Men kan man ha den på når man kjører og? Eller må man investere i defroster? Er en Ait top 3500 Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 15.Januar.2018 Del på Facebook Svart 15.Januar.2018 I prinsippet er fremdrift og webasto to uavhengige systemer, så de kan kjøres samtidig. Det er to ting som eventuelt kan skape trøbbel, eksos og drivstifftilførsel. Så du må vurdere hvor går eksosen ut, hvor mye bølger det / går det veldig på skrå, få du frem diesel. Jeg seiler på skrå med webastoen i drift. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 15.Januar.2018 Del på Facebook Svart 15.Januar.2018 Du kan fint kjøre Webastoen mens du kjører spiller ingen rolle. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 15.Januar.2018 Del på Facebook Svart 15.Januar.2018 Det går fint at køre med den på. Men noget andet er, at en gangvarmer som jeg oplever det kan give både "gratis" og meget fin varme i både i de kolde måneder. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 15.Januar.2018 Del på Facebook Svart 15.Januar.2018 Har dieselvarmer på hele tiden når jeg bruker båten vist det er kaldt ? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 15.Januar.2018 Del på Facebook Svart 15.Januar.2018 Her i nord er det helt normalt å ha varmeren på, gjerne hele året. Er vel et fåtall som ikke gjør det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.