mikkel Startet 17.Januar.2018 Del på Facebook Startet 17.Januar.2018 Hei - da jeg litt ufrivillig etter jul har fått endel tid til overs, tenkte jeg å benytte muligheten til å fylle fryseren med litt fiskemat. Men - mine erfaringer så langt i januar er at det er lite om ingen fisk å få. Så da er spørsmålet - er det ikke fisk i sjøen lenger, eller er jeg på helt feil sted? Har båten liggende på Grasholmen i Stavanger, og har forsøkt litt utover på nordsiden av Vassøy samt nord for Hundvåg/Lundsvågen. Men nei. Har passet på at det er stigende sjø, og har forsøkt både med agn såvel som pilk. Noen som kanskje kan peke meg i riktig retning, eventuelt som kan "bekrefte" at det er lite fisk å få for tiden? Mikkel Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Prøv rundt Gandsfluå, mange grunner rundt den hvor jeg har hatt fiskelykken. Sitér dette innlegget Link to post
mikkel Svart 17.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Mange takk, det er notert! :) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Navionics har forresten fiskeplasser registrert av brukere, kan være verdt en titt. Sitér dette innlegget Link to post
Fyrlykten Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Det er jo helt genialt :) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Joltus Svart 17.Januar.2018 Del på Facebook Svart 17.Januar.2018 Østsiden av uskekalven. Nordsiden av store teistholmen. Grunner der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.