Zoojevligt Startet 17.Januar.2018 Del på Facebook Startet 17.Januar.2018 Hei. Noen som har erfaring / løsning på at det kommer vann inn i låsen til luken opp til flybridgen? Når det regner mye drypper det godt gjennom skyvemekanismen i låsen, blir vått i trappen opp. Er det noe jeg kan gjøre får å tette dette, eller finnes det en annen type lås? Båten jeg har er en Rodman 44, 04 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Demontere - rengjøre og legge ny pakning (evt sika el.lign) er vel det enkleste og rimeligste.... i allefall et første forsøk verdt Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Zoojevligt Svart 18.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Men det er ikke rundt låsen det lekker. Det renner vann igjennom der hvor selve skyve-mekanismen / sleiden går, den rappen som holder luken i lås, den som man drar i for å åpne luken. Vannet renner liksom gjennom midt i låsen. Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Er det ikke bare der du ser vannet kommer ned - men at det må være rundt selve låsen det lekker. Skyvemekanismen ligger jo kun på undersiden, så lekkasje gjennom den synes å være umulig. Sjekk låsen/feste litt nærmere så tipper jeg du finner ut av det ..... Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Zoojevligt Svart 18.Januar.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Ja. Må gjerne skru den av og sjekke litt. Men den kan åpnes fra oversiden også, så der er en forbindelse. Skal ta bilde fra oversiden i morgen. Men et ikke så lenge gjort å ta den av, verdt en sjekk ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 18.Januar.2018 Del på Facebook Svart 18.Januar.2018 Ta den fra hverandre. Fyll mekanismen inni med fett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.